My-mobile
Právě je úte 12.12.17 17:16

reklama

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina

Ipod Touch 4g Nevím si rady 
Autor Zpráva
Nováček

Poděkovali mu: 0 x

Příspěvek Ipod Touch 4g Nevím si rady
Zdravím...
Koupil jsem Ipod Touch 4g na aukru .Když chcu Ipod zapnout je tam jen jablíčko a nic se neděje.Původní majitel mě napsal
:Telefon ma docasny jailbreak. Pokud se iPod vypne nebo pokud se vybije, je jen potreba restartovat pres pc
pomoci redsn0w_win_0.9.8b3, ktere najdete ve slozce jailbreak. Pokud budete chtit uplny jailbreak,
musite si jej stahnout. Ja jsem si vystacil s timto.

Jenže (přidal mě k tomu i cd na kterém je právě tenhle soubor redsn0w_win_0.9.8b3, a tak mám připojen Ipod a v PC to cd kliknu na ten soubor napíše se aplikace nebyla nalezena).Vím že něco dělám špatně nebo na to jdu úplně špatně ,ale jak to mám vědět když jsem úplný začátečník tak bych byl rád za nějakou radu jsem už stoho neštastný a byl bych moc rád za nějakou radu či přehledný návod.Mimochodem se ještě zeptám,když zapojím Ipod do PC tak se automaticky nabíjí nebo musím něco provést?Byl bych moc a moc rád kdyby se mě dostalo nějaké odpovědi předem děkuji:!:

pát 02.12.11 19:22
Expert

Poděkovali mu: 72 x
Medaile: 2
Writer gold (1) Reputation silver (1)

Příspěvek Re: Ipod Touch 4g Nevím si rady
pokud tam ten jailbreak nechceš tak udelej restore pres iTunes a jinak ti sem hodim odkaz na ten redsn0w:
Linky v CODE mohou vidět jen registrovaní uživatelé. Přihlaš se nebo registruj na fórum.

pát 02.12.11 19:44
Profil ICQ
Ex-Tým

Poděkovali mu: 360 x
Medaile: 5
Member (1) Specially member (1) Team member silver (1) Helper (1)
Moderator (1)

Udělej toto Linky v URL mohou vidět jen registrovaní uživatelé. Přihlaš se nebo registruj na fórum.. RedSn0w najdeš na
Linky v CODE mohou vidět jen registrovaní uživatelé. Přihlaš se nebo registruj na fórum.

pát 02.12.11 19:46
Expert

děkuji za zopakování :)

pát 02.12.11 19:47
Profil ICQ
Ex-Tým

Moderator (1)

Ahoj,