My-mobile
Právě je úte 24.11.20 19:00

reklama

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina

Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 101 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Romové 
Autor Zpráva
Ex-Tým

Poděkovali mu: 49 x
Medaile: 2
Member (1) Moderator (1)

Příspěvek Romové
Dnes sem na FB našel zajímavý článek, který rozhodně stojí za přečtení.

Na výraz "diskriminace Romů" začínám mít těžkou alergii. Sami Cikáni by se podle mne měli stydět takové slovo vůbec vyslovit. Opak je však pravdou. Slovo diskriminace začíná mít téměř čarovnou moc.
Pracuji jako vedoucí v jednom marketu a denně se dostávám do konfliktu s lidmi, kteří se pokusí nezaplatit za zboží, jinými slovy kradou jako straky. Kradou Cikáni i bílí, procentuálně vyjádřeno cca 90% ku 10%. Přiznávám, že na základě této statistiky je při vstupu Cikánů personál okamžitě ostražitější.

V pátek před velikonocemi se do obchodu nahrnuli dva Cikáni a hned po příchodu se rozdělili. Jednoho z nich po prodejně automaticky doprovázel člen naší ochranky, přičemž dotyčný začal křičet: "Já jsem jenom Cikán, já nejsem zloděj. Tohle je diskriminace," načež upoutal pozornost většiny ostatních zákazníků. Vyměkkla jsem a nařídila členu ochranky, aby ho nedoprovázel, byl velký fofr a já neměla zrovna chuť řešit opět jakési obvinění z rasizmu. O chvíli později se "jenom Cikán" protáhl kolem platících zákazníků u pokladny se slovy: "Já nic nemám" a zatím, co se z něj sypaly Redbuly uháněl k východu s bundou napěchovanou zbožím k prasknutí. Pokladní za ním vyběhla, načež u dveří byla knokautována jednou dobře mířenou ránou do obličeje. Pronásledovala jsem ho až na parkoviště, abych si zapsala číslo SPZ auta, které bylo šikovně postaveno hned u výjezdu z parkoviště, a než jsem se stačila rozkoukat, srazil mě ten hodný Cikán autem. Naprosto úmyslně se mě pokusil přejet. Velikonoční svátky jsem si užila s rukou v sádře a jsem celkem ráda, že jsem na živu.