My-mobile
Právě je pon 11.12.17 03:00

reklama

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina

Pravidla fóra

V této sekci platí samozřejmě také Linky v URL mohou vidět jen registrovaní uživatelé. Přihlaš se nebo registruj na fórum..

Před přispěním do této sekce si v profilu vyplňte kolonku Linky v URL mohou vidět jen registrovaní uživatelé. Přihlaš se nebo registruj na fórum.., a to jak model telefonu, tak verzi Androidu.

Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3 ] 
 Sony Xperia SP - root 
Autor Zpráva
Pokročilý

Poděkovali mu: 0 x
Medaile: 1
Writer bronze (1)

Příspěvek Sony Xperia SP - root
Ahoj všichni. Jelikož jsem amatér a úplný nováček tj. moc telefonum nerozumím a jejich sw apod. Tak jsem tu a ptám se jestli by mi nějaká dobrá duše nepomohla s rootnutím mého telefonu Xperia SP. Někde na internetu jsem četl, že se dá telefon rootnou bez toho abych musel odemykat bootloader či jak se to píše a stačí tam prý nahrát něco z XDA developers..
Chtěl bych si telefon rootnout kvůli tomu abych si mohl odinstalovat věci od výrobce a hlavně co bych si přál je nahrát si do telefon nový android 4.4 KitKat. Jelikož SP má dostat pouze 4.3 Jelly Beam...
Takže pokud by se našla nějaká dobrá duše co by mě pomohla a napsala veškerý postup nutný u rootnutí telefonu a popř. nahodila i odkazy na nějaké ty programi či co, byl bych velmi rád. Jde mě hlavně o ten android. Jssem na něj hodně zvedavý.

Takže doufám, že někdo pomůže. Děkuji :)

Ps.: Když obnovím tovární data, tak příjdu i o root či ten tam zůstane i po naformátování?

sob 16.11.13 11:47
Ex-Tým

Poděkovali mu: 246 x
Medaile: 4
Member (1) High calibre silver (1) Team member silver (1) Helper (1)

Příspěvek Re: Sony Xperia SP - root
Root:
Linky v CODE mohou vidět jen registrovaní uživatelé. Přihlaš se nebo registruj na fórum.
K nahrání kernelu potřebuješ prográmek jménem Flashtool