My-mobile
Právě je pát 15.12.17 22:39

reklama

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina

Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 14 ] 
 Samsung Galaxy Ace S5830i 
Autor Zpráva
Nováček

Poděkovali mu: 0 x

Příspěvek Samsung Galaxy Ace S5830i
Zdravíčko.

Rád bych se zeptal na tento telefon. S5830i je ten model, kde je o par Mhz vyšší CPU. Ale mám problém. Někde jsem četl, že na základním Ace jdou většina 3D her úplně bez problému, jenomže u tohoto modelu mám problém s texturou a grafikou. U některé hry (BiA2, Dead space) mám bilo-černé textury, u jiných (The sims, CHAOS) mam kostičkovanou grafiku. Tzn : Pres celý display mám asi 40 kostiček a každá zobrazuje jinou část displaye. Tento mobil mam asi 3 dny, jsem v androidu nováček a verze androida 2.3.6.
Tak jestli náhodou nevíte, jestli je problém v tomto telefonu, a nebo jsem měl velikou smůlu, a stáhl jsem si špatné verze her. Vím, že tento telefon není na tyto hry nejlepší, ale rozjet na hratelnost by to mělo.
Taky bych ocenil pár rad ohledně Nové verze androidu na tento model. Dočetl jsem se o verzi 4.xx Cyanogen Mod, a chtěl bych se zeptat na názor a zkušenosti, popřípadě jiného ROM systému.

Děkuji Vám, kteří došly až sem, a ještě více děkuji těm, co jsou ochotní poradit.

Přejí pěkný den.

stř 25.04.12 08:12
Profesionál

Poděkovali mu: 5 x
Medaile: 1
Writer silver (1)

Příspěvek Re: Samsung Galaxy Ace S5830i
ty textury jsou kvůli tomu že máš nejspíš špatný data.. zkus je stáhnout znova nebo na netu najít přímo pro tvůj phone

čtv 26.04.12 21:17
Nováček