|
|
Právě je úte 13.04.21 13:53
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
reklama
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
zajic roman
Registrován: sob 31.01.09 12:59 Příspěvky: 17 Poděkovali mu: 0 x
|
 Htc one x
Zdravím chci se zeptat jestli nějaká hra funguje na one x,stáhl jsem 3 např.tenis ,nfs,a nerozjedou se.Takové které nemají ty sd data jsem normálně rozjel.Díky za odpověď a hned mě nekamenujte,jsem v droidu nováček.
Naposledy upravil Joker007 dne ned 07.10.12 09:09, celkově upraveno 1 |
Špatná sekce, Přesunuto |
|
ned 07.10.12 08:43 |
|
 |
MONT!
|
 Re: Htc one x
1) Bylo by dobré trošku rozvést, které ti konkrétně nejedou - tenis a NFS není moc konkrétní. Hry bez SD dat - třeba Angry Birds a podobné ptákoviny - ti pojedou v pohodě.
2) Jak stahuješ hry? Stáhneš APK, nainstaluješ a stahuješ SD data přes telefon? Nebo si SD data stáhneš do počítače a pak přetahuješ?
3) Starší hry (jako třeba NFS Shift, Nova 1, Modern Combat 1) ti nebudou fungovat na Androidu 4.0 ICS, který předpokládám v telefonu máš (viz. nastavení -> info o telefonu) - určitě by ti měly fungovat hry jako Nova 3, Modern Combat 3, Real Racing 2 a další novější hry
_________________ OnePlus 6 / Samsung Gear S3 Classic / iPhone 7 (work) / Shield Tablet
Soukromé zprávy neslouží k dotazům na root, výběr mobilu atd., od toho jsou jednotlivé sekce. Nejsem již na fóru pravidelně a proto již na tyto SZ nereaguji. Díky za pochopení.
|
ned 07.10.12 10:33 |
|
 |
zajic roman
|
Zkoušel jsem Tenis chalenge,vše jsem přes správce zkopíroval do tel a nainstaloval,sd data take do Pc a pak kopíroval.Nechtěl jsem zkoušet velké soubory,ale zkusím nějaké novější hry. Ale u toho tenisu bylo psáno že na HTC x pojedou,tak nevím.Ale děkuji za radu.
|
ned 07.10.12 10:40 |
|
 |
MONT!
|