My-mobile
Právě je čtv 08.12.16 06:53

reklama

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina

Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 6 ] 
 Root LG Optimus L9 II 
Autor Zpráva
Nováček

Poděkovali mu: 1 x

Příspěvek Root LG Optimus L9 II
zdravím...som v tomto začiatočník, takže by som chcel poprosiť vás, skúsených, o radu a pomoc...včera som si zakúpil tento smartphone, verzia androidu 4.1.2, a potrebujem poradiť, laicky a polopate, ako dosiahnuť, aby som si mohol ukladať dáta k hrám na pamäťovú kartu...predtým som mal totižto ešte HTC s 2.3.5 androidom a tam to nebol problém robiť klasicky, že som nainštaloval apk a dáta som dal na kartu...teraz som sa však dočítal, že pamätová karta je naviazaná ako primárny zdroj v mobile a interná pamäť ako sekundárny...čo znamená, že aplikácie sa nedajú presúvať na kartu a keď si tam dám dáta a nainštalujem apk, tak tiež mi to "nespáruje" s dátami na karte...osobne ma to veľmi naštvalo, lebo som sa tešil, že si na mobile zahrám rôzne GTAčka a podobné hry, kvôli tomu som si dokúpil aj 32GB micro sdhc kartu s UHS-I...zápis na samotnú kartu je veľmi rýchly, čo ma veľmi potešilo, avšak je mi to zatiaľ prd platné...preto sa chcem spýtať, či by mi nebol niekto ochotný poradiť, aké sú moje možnosti(ideálne vybrať niečo najjednoduchšie, čo sa nedá pokaziť) a ako toto dosiahnuť...taktiež, či má zmysel najprv spraviť update na KitKat a až potom samotný root telefónu alebo ako...vopred vďaka komukoľvek, kto si nájde chvíľku času a prípadne ma potom odkáže na nejaké konkrétne návody, či už tu na fóre, na xda alebo podobných stránkach...vďaka

sob 12.07.14 10:58
Expert

Poděkovali mu: 181 x
Medaile: 2
Writer gold (1) Reputation silver (1)

Příspěvek Re: Root LG Optimus L9 II
Linky v CODE mohou vidět jen registrovaní uživatelé. Přihlaš se nebo registruj na fórum.

[ Post made via Android ] Obrázek

Obrázek
Obrázek
Obrázek